19 лютого 2019
року, відповідно до річного плану ЦМСПС управління освіти Міської ради міста
Кропивницького проведено
семінар – практикум для вчителів хімії та біології з проблеми «Природнича
освіта в сучасній українській школі: проблеми та шляхи вирішення».
Мета семінару:
ознайомити педагогів із системою формування професійної компетентності вчителів
природничих дисциплін освітнього закладу; визначити ключові компоненти
професійної компетентності педагогічних працівників; розкрити шляхи та
спонукати до професійного зростання та самовдосконалення. Відкрила семінар
методист ЦМСПС Стрюкова О.М., яка у виступі звернула увагу на пріоритети у
формуванні професійної компетентності сучасного вчителя природничих дисциплін.
З основними
напрямами роботи закладу на шляху формування професійної компетентності
педагогів ознайомила ЗНВР Островська А.Б.
Педагоги закладу
мають не тільки глибокі знання зі свого предмету, а й майстерно застосовують їх
на практиці; володіють сучасними педагогічними технологіями навчання і це
допомагає активізувати пізнавальну діяльність учнів, покращити їх здатність
креативно мислити, самостійно знаходити нові рішення.
У
практичній частині учасники семінару-практикуму мали змогу відвідати заходи, саме:
1.
Урок узагальнення і
систематизації знань в 7 класі з теми «Кисень» (Марченко
О.Г., вчитель хімії);
2. Інтегрований захід для
учнів 10 класу «Чарівний світ коштовних каменів» (Марченко О.Г., вчитель
хімії; Ішуткіна Л.А., вчитель географії та біології);
3. Майстер-клас з
проблеми «Активація розумової діяльності та розвиток комунікативних якостей
учнів шляхом використання програмних засобів навчання та застосування
інтегрованого підходу на уроках біології»
(Середня А.Г., вчитель біології).
В
частині інформаційного блоку учасникам семінару було проведено аналіз участі
учнів у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, хімії та
екології.
Варто відзначити
ґрунтовну організаційно-підготовчу роботу адміністрації (директор Самохвал
І.В., ЗНВР Островська А.Б.) НВО № 24, який був базовими під час проведення
семінару.
Під час
підведення підсумків учасники семінару отримали рекомендації щодо шляхів
підвищення професійної компетентності та поділились своїми враженнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар