середа, 18 грудня 2019 р.

Семінар – практикум для вчителів основ здоров’я



18 грудня 2019 року на базі Комунального закладу «Новомиколаївська гімназія», з метою висвітлення теми «Формування здоров`ясприятливого освітнього середовища у сучасному закладі загальної середньої освіти в процесі викладання основ здоров`я», поширення досвіду роботи учителів основ здоров`я закладів загальної середньої освіти міста Кропивницького, відбувся міський семінар-практикум вчителів з основ здоров`я.
З вітальним словом до присутніх звернулася Стрюкова О.М., методист центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Міської ради міста Кропивницького. Вона окреслила пріоритетні напрямки методичного супроводу у підвищенні професійної компетентності вчителів щодо формування здоров`ясприятливого освітнього середовища у сучасному закладі загальної середньої освіти в процесі викладання основ здоров`я. Презентацію закладу провела Смага Л.П., директор КЗ «Новомиколаївська гімназія», яка зауважижила на основних моментах роботи базового закладу щодо впровадження превентивного проекту «Вчимося жити разом».
Під час практичної частини семінару було представлено реалізацію методів та прийомів здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі. Учасники семінару відвідали урок-тренінг вчителя Стаднюк О.І. з основ здоров'я у 6 класі на тему «Самооцінка і здоров’я» за проектом «Вчимося жити разом». Учні відверто висловили свої думки й почуття, активно та позитивно попрацювали в групах.  Практичний психолог закладу, вчитель 2-го класу НУШ - Гага А.А., провела з присутніми тренінг про тренінг «Вчимося жити разом».
На завершення семінару, під час обговорення, були вироблені методичні рекомендації щодо впровадження в освітній процес здоров'язбережувальних технологній.


Підготувала: Стрюкова О.М., методист ЦМСПС

Немає коментарів:

Дописати коментар